Saturday, February 27, 2010

Refreshing!

This following song has such extraordinary meaning to me...it woke me up from being in a subconscious state..and now, i start to realize the fact that i have been moving in the wrong direction! by the way, the lyric of the song is as follows:

"Tuhan betapa aku malu;
atas semua yang Kau beri padahal diriku;
terlalu sering membuatMU kecewa;
entah mungkin karna ku terlena;
sementara Engkau beri aku kesempatan;
berulang kali agar aku kembali;
dalam fitrahku sebagai manusia;
untuk menghambakanMU;
betapa tak ada apa-apanya;
aku dihadapanMU;
aku ingin mencintaiMU setulusnya,
sebenar-benar aku cinta;
dalam do'a dalam ucapan dalam setiap langkahku;
aku ingin mendekatiMU selamanya;
sehina apapun diriku;
kuberharap untuk bertemu denganMU ya RABBI"

You can listen to the song at http://www.youtube.com/watch?v=uVb2qM7YIIo

No comments:

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP